dijous, 1 d’octubre del 2009

Igualada - Leon

Aniré escrivint a mida que en tingui ganes o temps. Cada guió, serà una part de dia.
- Lleida 8:00 Ja hem arribat a la capital del Segrià. Encara queden 2 hores per agafar el tren. Al final i per sort no he sentit per boca del meu pare que ell ja m'ho deia d'anar d'hora, vol dir que hem arribat sense incidents. Viatjar en preferent em permet esperar els últims minuts en una sala especial amb uns sofàs i diaris i beguda i cafès.
- 10:26 El tren entra puntualment a l'estació. No hi estic acostumat a la puntualitat "trenil" espanyola, Però des de la "mili" que no agafo un tren per anar a les "Espanyes".Ara, dóna sensació que ser català o al menys i per no liar-la, agafar un tren des de Barcelona, no tinc els mateixos serveis que altres línies de llarg recorregut. No he vist el diari, i dubto veure com hem porten un mos per endur-me a la boca. Quan tingui gana, ja menjaré alguns dels entrepans que m'ha preparat la mama.
- 11:15 Hem arribat a Zárágózá. Diu de ser l'única ciutat del país on totes les seves sil.laves són tòniques. Hem estat una estoneta parats. Pel monitor posaven una peli. "El niño del pijama a rayas". S'ha acabat just entrar a Saragossa. I no en posen més! Deu ser cosa de l'origen de les línies...?
- 14:35 Ni rastre de menjar... Ni de pelis... ni de música. El revisor ha assegurat que pel canal tres hi havien relats i al quatre musica. Doncs serà que no funciona el meu catxarret ni el dels altres seients. Totalment aburrit. He llegit, he dormit, he passejat... Ja hem passat Navarra i estem pel País Basc, ja quasi endinsant-nos a Castella. Sembla ser que anem a l'hora acordada.
- 15:57 Burgos. Al final he pogut divertir-me una estona. Tardava massa a marxar el tren i he decidit fer una de les meves "rondes". Un home cridant "lo mato", el revisor allí, seguretat allí... Des de Lleida he vist a dos personatges apalancats al vagó bar, fent els seus vinets i els seus whiskys. Després de 5 hores de viatge, portaven una alegria impressionant i clar, es posaven amb la gent, fins que ja s'han rebotat i l'han fet fóra. Els monitors de tele, tenen un salvapantalles blau la mar de relaxant.
- Al final han posat una peli, encara no mitja hora abans d'arribar a Lleó. Ruta ràpida pel centre. No vull que es faci gaire fosc. Crec que he fet be d'anar directament a Virgen del Camino.
- Doncs he fet perfecte! Des d'halcourier fins l'alberg, amb prou feines hi ha 1 km. La bici estava sencera. L'alberg de D.Antonio y Dña. Cinia, està perfecte. Molt net i amb una mica de tot.
M'he liat una mica en preparar per demà les coses, ja que les tenia totes una mica aquí allí.
No he contat la gent de l'alberg, però hi han forces estrangers.
Per sopar he anat a un bar de poble (El Peregrino) a sopar un entrepà. Avui no tinc gana. Collons! No recordava que no hi posen tomàquet! Estava bo, però hauria millorat molt amb tomàquet.
Ara ja sols faltarà anar a dormir..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada