dimarts, 6 d’octubre del 2009

Melide - Santiago de Compostela.

- Mal dormit, m'he llevat sobre les 7. El meu únic objectiu era marxar d'allí.
Plovent, he arreglat la bici per marxar i cap al bar a esmorzar. Estava una mica desanimat ja que amb pluja i tot no sabia per on passar.
M'ho he agafat amb calma avui, total, ni que sigui tard, arrivaré avui.
Al sortir de Melide he agafat la general i he trobat una benzinera per poder comprovar les rodes. Al poc de continuar, he vist un accès asfaltat al Camí i he entrat. Sort que ho he fet, al menys no ha estat tant monòton.
Arribant a Arzúa, plovia de mala manera, i jo endavant. Allí he aprofitat per fer una cola.
Continuant, ha plogut i ho ha deixat de fer, i al arribar al km 30, he parat per fer una foto i un home que hi havia per allí m'ha comentat de parar al bar de tia Dolores, on sembla ser que fan unes empanades boníssimes.
Total que estic menjant una empanada de Zamburiñas mentre escric això. No pregunteu què son les Zamburiñas per que encara no ho se. Sembla ser com unes vieires en petit. Normalment es fan per encàrrec.
-Sortint d'esmorzar, he continuat per Camí, i al arribar a la carretera general i calculant hi havia baixada. Ara, sols 3km. Fent pujadeta he decidit parar a una parada de bus. Sort que ho he fet per que l'aigua que ha caigut ha estat impressionant.
Quan semblava parar, decideixo seguir pujant. I la roda? Fluixa! L'he inflat i semblava aguantar. Realment aquí ja estava fins els nassos de tot. De bici, de pluja, d'alforges, de Camino i el Sant que el va parir (cada migdia passava igual)
Segueixo fins a una cruïlla on m'obligaven pujar per camí. Com era normal patia per la roda.
No sabia on estava, quant quedava ja que el contaquilòmetres s'ha posat a zero no se a on. En això que veig l'aeroport. Doncs ja estem a prop! Començo a pujar el Monte do Gozo i paro per inflar i un basc pregunta si necessito ajuda. Li explico i continuo la pujada amb ell. Quan li dic d'on era diu que hi te una amiga, una tal Mònica de Vilanova del Camí ¿? Al pla, diu que tiri. Ho faig i de cop... Monte do Gozo! Ja està, ja he arribat!
Foto, inflar roda i avall!
L'entrada a Santiago és llarga (inflo roda) fins que trobo el primer cartell de "Catedral" (inflo).
Al arribar a la Catedral, a peu per que no deixen anar en bici, no per la roda, no hem giro fins que estic a L'altre cantó de la plaça. Giro i impressionant!
Sec al terra moll (total, jo també ho estava) truco als pares i faig la foto que he enviat abans (hi ha wifi a la plaça, friki de mi). Ah i inflo.
Vaig a la oficina del peregrí a sellar, la Compostela la faré dijous. Després a l'oficina de turisme per buscar allotjament. Avui vaig de ric. Després de trucar a varis llocs, en trobo un. La gent molt atenta, sols arribar, ja diu que guardi la bici. M'ha donat habitació doble. 25 €. Molt net, molt correcte, li he demanat ja habitació per dijous.
Vull una dutxa!!! Truco a Halcurier i diuen que en 15 minuts passen a buscar la bici. Adéu dutxa. Ho preparo tot, baixo, ho poso tot a les alforges, diners, i quan torno, ja havia arribat el missatger. Pago i a la dutxa.
Ara, després de passejar una mica, estic escrivint i fent una cerveseta. Però d'enviar, ho envio des de la "Praza do Obradoiro"
Santi! Ja sóc aquí!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada