dilluns, 5 d’octubre del 2009

Sant Memede - Melide

- Llarga etapa la d'avui. He sortit de l'alberg a les 7:45 però ara son les 8:05 i ja estic a Sarria fent un cafè. Massa fosc, massa arriscat.
Quan he estat esmorzant una hongaresa que teníem a L'habitació, m'ha parat per dir-me que havia nascut ahir una germaneta. Jo he flipat, però pobre, clar, a qui dels seus podria mostrar la seva alegria.
Sarria, diuen que és una de les ciutats més grans de per aquí. 10000 habitants. No fa olor de ciutat sinó de camp.
A veure què m'espera avui.
- Son les 10:30, estic a 5km de Portomarín i si, estic esmorzant.
Per ara aquesta part d'etapa no ha estat mal. Molt ràpida, tot i que a trams lenta. A les pujades per trams amb molta pedra i a peu. A les baixades amb pedra, poc a poc.
Sort que he parat. Amenaça pluja i ara posaré les bosses a les alforges. Mira que he tingut dies per que una persona que jo em se fes alguna cosa al respecte, però jo amb les meves bosses de brossa.
Tot i la pluja intentaré continuar, així demà sols quedaran uns 50km.
He comprat una "Concha de Peregrino" a un pagès que he trobat pel camí. Un euro.
- 14:45 Tic a Palas do Rey.
La pujada de Portomarín fins a Ventas de Naron, un desastre. Les forces marxaven no se per on. He començat per camí però al poc he continuat per carretera, total, el Camí anava pel costat. Al arribar a Ventas, ja pensava que no arribava. Tot el que s'havia baixat, ara s'havia de pujar... Tenia sed i gana. He trobat una font, he omplert d'aigua, he pres una barreta i cap amunt. Al poc ja la desitjada baixada. A 4 km d'arribar a Palas, pluja. I quina forma de ploure! total, ja anava suat, què més donava una mica de pluja.
Al arribar a Palas a un café on he trobat a dos que anaven en bici. Definitivament, jo vaig al meu ritme. Ells han començat a Samos, i han arribat a Palas molt abans que jo. I què! Jo aquesta nit menjaré "pulpo"! I un vinacho, segur. Un dia és un dia.
Queden uns 15 km i he trucat a l'alberg per si hi havia lloc. Ja que he trucat per mi, tambe he demanat pels dos bicigrinos que he trobat. Els hi he dit. I el primer que arribi que guardi lloc per l'altre. Arribaran ells... Ja fa deu minuts que han marxat. Jo m'he quedat escrivint...
Ueeee! Estic a Melide!!! Bé per mi, estic fet un catacrak.
L'alberg, fatal, 3€ però prefereixo pagar-ne vuit com ahir. He sentit que som com 60 persones. Un merder. La bici a fora el pati, L'he deixat i al tornar, estava la roda punxada. Sortint de Palas, he passat per Camí. Preciós, però m'he mullat, m'he embrutat, i troba't la roda punxada... En fi, ja està canviada.
Dutxa. M'he deixat la tovallola a l'alberg d'ahir! Seré. (ostia que peleón és el vi) Total aixuga't com puguis.
Plou. I per sortir, ni corto ni perzoso, m'he posat les malles, els mitjons que he fet servir avui, i les botes de la bici. Total, està plovent, ja ho tinc moll, i vull tenir la roba de "sortir" seca per demà. Així que em llevi marxo, sigui l'hora que sigu.
He sortit a sopar pulpo, he passat per una botiga d'esports, i he comprat una altre tovallola. Escric des de la pulperia i clar, com m'han portat el vi, abans que el pop... Per això deia que pujava...
Si el Santi vol, demà escriuré des de Compostela! Son 50 km, res per un tio com jo! Però plovent, ja veuràs. (ara entenc per què m'han preguntat si continuava el Camí avui o estava ja a l'alberg) Ah, el pop boníssim!

3 comentaris:

  1. Hola Carles!!!!

    Una roda punxada:1E, una tovallola:4E, un impermeable:6E, Una concha de peregrino:1E, un alberg:3E..... Fer el "camino" no te preu, per l'ho demés "MASTER CARD" ;D

    Una abraçada Albert i miguel (C-45)

    PD: Estamos muy nerviosos, porque no sabemos si te está acompañando la "fuerza"!!!!
    Dinos algo!!!!

    ResponElimina
  2. Albert!!!!! Ja et vaig enviar un missatge al Facebook parlant de la fuerza!!!!

    ResponElimina
  3. Ya ho vaig veure, la PD és cosa del Miguel!!!

    ResponElimina